-Beti254- Hafif boğazlarım faranjit oldu ve yarın sezeryan olacağım inşallah sorun olmaz 🥺 birde sizler emzirme için ilk başta neler yaptınız biberon mu yoksa başka yöntem mi
Gamzeacis -Beti254- kendim odaya geçtiğim gibi bir süre sonra oğlumu da getirdiler hemşire yardımcı olarak emzirdim
Mervealya1992 -Beti254- ilk gun hemşire yardım edıyor emsin diye cok cok alamazsa bebek kaşıkla falan mama verıyorlar hemşire odasında