Kızlar selam,
Şu anlık özele gidiyorum ama bir yanım devlete de gitmek istiyor. Zeynep Kamil Hastanesi’nde Memnun kaldınız doktor var mı? Daha önce doğum yapmış. Çevremdeki birçok kişi çok memnun buradan Hatta lokasyon olarak bana biraz ters Ama bu memnuniyet yüzünden gidip muayene olmak ortamı gözlemlemek istedim. Var mı giden memnun olan?