busrasahin-_- Merhaba aranızda ocean mummy kullanan var mı kaçıncı haftada başladınız kullanmaya 2 gündür sabah aç karna alıyorum doktorum önerdi ama kullandıktan 30-40 dk sonra mide bulantısı yaptı çok kötü böyle olan var mı
busra_basturk busrasahin-_- balık yağı içerdiği için kokusu ve tadından kaynaklı olarak içtikten sonra bulanır bende şuan kullanıyorum kaçıncı haftada başladım hatırlamıyorum çok tiksinerek içiyordum kokusundan dolayı ama mecburen içmek zorundayım bebeğin sağlığı için zar zor yutuyorum ya yemekten yarım saat sonra yada gece yatarken içiyorum
Baharer321 busrasahin-_- ben 5.aya gircem 1 hafta sonra ve gebeliğin başından beri ocean mummy kullanıyorum ama bende herhangi bir yan etkisi olması kahvaltıdan sonra bir tablet yutuyorum çok güzel bir multivitamin kokusu evet biraz kötü
Aleyysss000 Ben kullanıyorum 12. Haftadan beri ama öyle sabah aç karnına kuralı falan olmadı bizde normal gün içersinde istediğin saatte ve tok karnına al dedi
busrasahin-_- Aleyysss000 bende doktoruma danıştım mide bulantısı olunca kahvaltıdan 2 saat sonra alalım birde öyle yapalım mide bulantısı yapabilir dedi yarın kahvaltıdan 2 saat sonra deneyeceğim bakalım
Aleyysss000 busrasahin-_- iyi de aç karnına al demesi çok saçma zaten iğrenç kokuyor tadıda iğrenç aç karnına ben onun kokusunu alsam kusarım 😂
busrasahin-_- busra_basturk evet bende çok zorlanıyorum ama içmek zorundayım dediğiniz gibi teşekkürler 🙏🏻☺️
busrasahin-_- Sebepsin doktorum 12. Haftada demir d3 ve ocean mummy bu üçünü kullanmamı söyledi isimleri Gyno ferro sanol Coledan d3
Fundaaaaa busrasahin-_- 4. Ayımda kullanmaya başladım ve en severek içtiğim ilaçtı diğerleri yanında 😂 ama aç karnına falan diye bir kural yoktu ne zaman aklıma gelirse içiyordum tok bir şekilde hiç yaşamadım bulantı falan son ayımda bıraktırdı doktorum