Kızımda olduğu gibi Cuma günü ve sabah saat 6bucukda suyum geldi böyle tesadüf olabilirmi sizce ? 😅 kızım 39+5de gelmişdi oğlum ondan sabırsız cıktı sanırım🙈 kızımda gittiğimde direk 2cm acıklığım vardı ve 14 saat sancıdan sonra doğdu
Bunda hastaneye gec gittim ona rağmen acılmam yokdu sancımda nst gözükmedi moralim cok bozuk😭 9dk bir gelen hafif sancım var ama nst de gözükmüyor
Hani şkinci doğumlar daha hızlı ilerlerdi🙄 saat 18.00de hala ilerleme olmazsa malesef suni vericekler hic böyle hayal etmemişdim..