mavisevenanne ben hareketi erken hissettim aslında önceki haftalarda da hissediyordum ama zaman geçtikçe daha az hissediyorum. Her şey yolunda şükür sakin bebekler de demek. Eşim de çok uykucu belki de ona çekti 😂 sağlıklı olsunlar da bişey olmaz sadece endişe ediyor insan hissetmediğinde bu nedenle korkuyor