plajterligi rabiayy iki ayrı post açmışsınız birinde verdiğiniz bütün kanları yazmışsınız bunda sadece 3 tane yazmışsınız. Yükselişleriniz yeterli seviye de gözükmüyor ama ilk zamanlar az yükselen beta değerleri de olabiliyormuş bununla ilgili bilgiyi ilerleyen süreçte doktorunuz size verecektir. Düşüşe geçmemiş sonuçta ama yükselişte yeterli değil bir haftaya belli olur durumunuz iki sefer daha kan verseniz tablo net şekilde çıkar ortaya benim düşüncem bu yönde
Mucizemmm_ En az %60 artması gerekiyor çok yükselmemiş gibi ama siz vermeye devam edin inşallah sağlıklı gebeliktir 😊