rabiayy Kızlar biliyorsunuz artık sonuçlarımı az çok. 28 Kasım: 15,65 29 Kasım: 23,67 2 Aralık: 52,06 4 Aralık: 80,82 6 Aralık: 118,4 Sizce durum nedir ? Ovulasyon 16 Kasım. Geç döllenme mi? Yoksa kimyasal veya dış gebelik mi?
myangelson rabiayy biraz az artış gösteriyor en az %60 olarak hesaplayınca. aynı yerde mi veriyorsunuz kanları ?
Patito__ rabiayy canim uzulerek soyluyorum hepsi olabilir bnmde ayniydi kan vermeye devam etttim bir sonuca baglanana kadar.
Dilncan Kafanı bence çok bulandırma artık neye inancağımızı şaşırdık ben testlerin yanlış olduğunu bile burdan duydum yok kan yükselmişse düşerse yoktur falan hep burda öğrendim herkes doktor kesilmiş hiç olmasaydı değerlerin böyle çıkmazdı güzel bir kadın doğumcuya gitmeni öneririm
Nc34 rabiayy ben 96.2yle öğrendim 14 haftalık olduk bile. Beta takibide yapmadım . Öğrendikten 1 hafta sonra gidip keseyi görmüştüm hayırlı olsun ❤️
Patito__ rabiayy benimki dis gebelik oldu ama sürekli lekelenmem vardi kanamam vardi yani belliydi Sizin bu tarz sikayetler yoksa kimyasaldir diye dusunuorm yinede tkipte kaliniz