Geçen hafta 16. Haftadaydım ve doktor kız demişti ödem gibi şişlik var o iner demişti bugün de gittim erkek diyor ben hep kendimi kıza alıştırmıştım 12. Haftada da kız gibi görüyorum demişti şimdi de kordonun altında pipi var gibi dedi bu durumu yaşayanlar var mı