Melissayda Kızlar ikinci gebeliğim sizler ne zaman hissettiniz erken mi bu hafta bana mı öyle geliyor ?
Bernass Melissayda benimde ikinci gebeliğim ve ikiz 10. Haftada net hissettim ama ilk kızımdan biliyorum ilk zamanlardandir farklı şekilde hissediyorum kimse inanmıyor o ayrı mesele :) gerçi inandirmayada gerek yok :)
Melissayda @Defnemome aa normal o zaman ben ilkinde 17 de hissetmiştim bu sefer erken olunca şaşırdım
Mavikizkaracocuk Ya 12+1 ama hissetmeyi çok isterim çok erken değil mi herkes 20. Haftada falan diyor
senem-yabaci Ben de 11+5 im. Geçen gece karnımda ufak bir gıdıklanma hissettim. Dün gece de aynısı oldu. Gazım da yok. Bebek için de erken diye düşünmüştüm.
Melissayda @Mavikizkaracocuk ilkler biraz geç hissediliyor canım şöyle bir söylentide var erkek bebekler çabuk oynarmış erken hissedilirmiş kızımda 17.haftada hissettim
Melissayda @Bernass yaa ikizler mi cinsiyetleri belli mi ☺️ aynen öyle minik minik kıpırtı oluyor o kadar biz hissedelim de kimseyi inandıracak değiliz
Bernass Melissayda yani 12 haftada gittigimde kıza benzetiyorum dedi doktor ama ilk hamileligimden farkli geciyo bilmiyorum bakalım sürpriz olucak mi sağlıkla gelsinlerde gerisi önemli değil:)