Nzkse Arkadaşlar Bursa’da yaşıyorum. Doğumumu devlette mi özelde mi yapsam kararsızım. Maddi imkanım var denilemez ama ilk gebeliğim ve travma yaşamaktan korkuyorum. Sizler nerede nasıl doğum yaptınız olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum.