seydabal_60 Kızlar 12+1 de gittim Doktora %90kız dedi 3 çizgiyi felan gösterdi 13+1 de tekrar gittim doktor erkek dedi nasıl olur felan diye kendide şok oldu baya görünüyordu ama sizce de erkek mi ya kız diye ümitlenmiştik resmini ekliyorum bakarmısınız https://hizliresim.com/tca0mxb
Aylisan seydabal_60 benim içinde tahminde bulunur musunuz 🌸 
seydabal_60 Bedriye12 12 haftalıkken bacak arasından kordon geçiyodu kız dedi doktor ondan dolayı mı şaşırdı acaba ama çok net kız dedi ya ağlicam şimdi😂
Bedriye12 seydabal_60 benim 26 haftama kadar kordon zannettiler kız dediler acı gerçekle geçen hafta tanıştım maalesef bir haftadır erkek anneliğine terfi ettim😂
Aysezey seydabal_60 yanılmada oluyor çoğu zaman. Banada hep erkek bebek dediler 16.haftadayım hala kesin gözüyle bakmıyorm ama, detaylı ultrasona kadar beklicem
Zeynepults Yaa bende 12 haftalıkken gittiğimde kız gibi görüyorum dedi 16. Haftada da kız dedi bugün gitim 17. Hafta ve erkek dedi şok oldum Pazartesi başka doktora gidicem
1Anneadayiiii seydabal_60 canım erken tahmin yapıldığında yanılma payı oluyo iyiki benim doktorum erkenden söylemedi 14. Haftada gittim o zaman bile söylemedi 12. Hafta erken bence yarın 16 Haftalık oluyoruz bakalım söyleyecek mi 😂 ama seninki baya baya erkek 😂
1Anneadayiiii seydabal_60 en çok korktuğum şey valla ilk baş kız dese ona alışacaksın erkek dese ona alışacaksın sonra değişince hayal kırıklığı 😂