Zeynepkilic ben maalesef devlette doktor sıkıntısı yaşayıp sonuç bile alamadım 2 li 3 lü 4 lü test yaptırdım ama hiçbirinin sonucu yok kısacası sonuç yok yaptırdım ama yaptırmamış oldum devlette detaylıya girdim rahim ağzı kısalığı var denildi hatta ilaç bile verildi ama dimdirek başka doktor arayışına girdim 3 tane doktora gittim 3 üde böyle bişey olmadığını söyledi kısacası bi doktorla sabit kalma kesinlikle yoksa hamileliğin sana zehir olur benim gibi