Kızlar demir ve kan değerim sınırda kendi doktorum gynoferro sanol vermişti içinde hem b 12 hem demir hem de folik asit var.
Karın ağrısıyla devlete gittim.Tahlillerde b 12 271 çıkmış sınır 211
Folat da 9.480 gelmiş sınır >5.38 diye gösteriyor. Referans aralığında yani.
Oradaki Doktora gynoferro sanolu kullanamıyorum dediğimde o zaman ayrı ayrı ilaç yazayım sen kendin kullandığın demire devam et dedi. Bana folbiol folik ast yazmış zaten multivitamin içinde de 400 mcg folik asit var bu 5mg ve kötü yorumlar var folik asit için. Kullananlar devam ettiniz mi az bıraktınız mı ?
Bu arada 29 haftalık hamileyim.