Arkadaşlar şimdi ben Ekim’de Kasım’da hiç adet olmadım en son Eylül’de oldum Eylül’ün 15 falan ben ozman son adet tarihimi ne yazcam ne yazmam lazım anlamadım olmadım ama Kasım’da test yaptım hamile olduğumu öğrendim kasımın ortasında şaşırdım ne yazcam die bilen varmı yardımcı olur musunuz