Birbenbirbebek naçizane önerim ev tipi bi ürün almak yerine hastane tipi sağım makinesi kiralamanız olur. Çekim güçleri arasında dağlar kadar fark var. Bende philips almıştım otomatik, Madrid oldum hastane tipi kiraladık, hastane tipinden sonra ev tipinin çekim gücünün olmadığını gördüm resmen boşa vermişim parayı açıkçası çöp oldu. O iyi çekemediği için süt birikmiş düğüm düğüm olmuştu hastane tipinin bir çekim gücü var içerde bir damla süt kalmıyor 😂 philips hala duruyor tekrar hamileyim ihtiyacım olursa yine kiralamayı düşünüyorum. Şirketler var bunları yapan ve kişiye özel aparat getiriyorlar paketi siz açıyorsunuz başkasının kullandığı ucu kullanmıyorsunuz sadece motor aynı o kadar motora takacağınız hortum bile size özel geliyor