Merhaba kızlar toksoplazmam pozitif çıktı avidite testi istedi doktor iki sonucum da çok ara değer çıktı o yüzden riske atmayalım günde 3kere bu antibiyotiği kullanacağımı söyledi detaylı ultrasona kadar aranızda bu durumu yaşayan var mı varsa beni rahatlatırmısınız teşekkürler