Merhaba hafif idrar yolu enfeksiyonu için doktorum bana zararsız olacağını söylediği Uroday diye tek kullanımlık bir ilaç verdi ve kullandım bunun üstüne ağır bir şekilde bir kaç gündür ishal sorunu yaşıyorum kullanıpta bu şekilde etkiler gören var mı?