Mayısta doğum yapıcam allah nasip ederse yavaş yavaş bi kaç bişey almak istiyorum ama kızlar ne almalıyım yaz bebeği olcak ama ilk aylar kalın giydirmelisin diyen var zıbınlarını kollumu almalıyım kolsuzmu kaç ay almalıyım nolursunuz detaylı bir şekilde yazıp atarmısınız bazıları ilk 3 ay çok çabuk büyüyor ilk 3 ay için çok bişey alma diyor alcaksamda kollumu almalıyım nasıl yapmalıyım yardım edin lütfen