Merhaba, 23+4 çift yumurta ikizlerine hamileyim. İlk karnımda kelebek kanat çırpar gibi 17. Haftada hissetmiştim çok az ama ve tek seferlik. Şimdi biraz daha anlaşılır şekilde hissediyorum yine de çok yoğun değil. Herkesin vücut yapısına göre de degisiyormus hareketleri hissetme o yüzden endişe etmeyin. Sağlıkla kucağımıza alalım umarım. 🙏🌺