Berraeray1 Çatlatma iğnesinin 12. Günü aşılamanın 10. Günü ilk idrarla yaptım sizce gebelik mi iğne etkisi mi 🥲
Adakiz44 Berraeray1 testler bazen yanlış çıkabiliyor iğne etkiside olabilir 2 gün bekleyin bence 12 ve 14. Günler daha net sonuç alırsınız inşallah vardır 🙏
Aysenur_0046 Berraeray1 görünüyor ama 4 gün daha bekle canm kan da kesin çıkar dikkat et folikasiti ihmal etme avokado ye fındık vs
gizzzy35 Berraeray1 Ben asilamanın 12. Günü öğrenmiştim. Bu iğne etkisi de olabilir 2 3 gün daha bekleyin isterseniz 🙏
Berraeray1 Adakiz44 evet gördüm ama çoğu kişi de 10 günde falan geçmiş öyle okudum bir de çok su içtim çabuk atmak için ama inşallah gebeliktir
Berraeray1 Aysenur_0046 pazartesi kan vericem zaten doktorum öyle söyledi zaten bol bol avokado kuruyemiş tüketim bol su
Aysenur_0046 Berraeray1 aynen canm inşallah olursun sana da nasip etsin rabbim sende güzel bi anne ol