Ruseybe Kızlar acill sorum var ablam bugun doğum yaptı ikinci bebeği... Ama şuan hastanede sabahtan beridir eve göndermiyolar bebek çişini yapması gerekmiş ama öğlen doğdu ve hala idrarını yapmadı... Sizce napabilir idrarını neden yapmıodur... Teşekkürler
YeniAnne55 Ruseybe benim eltiminde çocugunun o şekildeydi ama 2aylık filandı yapamıyoda idrarını acil sünnete almıslardı canım