Sezeryan doğum yapalı 10 gün oldu kızlar, ağrılarım yok denecek kadar az günlük işlerimi yapıyorum. Ama dikiş yerimin sol tarafında peçeteye silince hafif leke değiyor kanla karışık az az, Dr normal iyileşme sürecinde dedi ama ilk sezeryan da böyle bisey yaşamadım yaşayan var mı??