Merhaba o haftalarda arada benimde oluyordu ama çok ağrılı değildi hafifti doktoruma danıştım rahim büyüdüğü için normal dedi ama devamlı ve sancılı olursa takip edelim gel dedi böyle bir durum olursa doktorunuzla görüşmenizi tavsiye ederim 12 haftayım arada hala hafif oluyor benimde