aaydingulsahhh 11 gün oldu doğum yapalı dikiş ayın 8 inde alınacak. Bugün dikiş yerim ektra ağrıyor. Sadece bir ucunda ipin çıkışında böyle kızarıklık var normal mi? Acaba iltihap falan mı kapmaya başlıyor?