Merhaba kızlar. İlk bebeğim sezeryan ile 39. Haftada doğdu. Bu bebeğim için doktor 38+1 de doğumu gerçekleştirelim diyor. Ben yine en az 39 u görmek istiyordum ama 2. Sezeryan olacağı için risk almak istemiyor. 38+1 de doğum yapan anneler sizin tecrübeleriniz neler ? Bir sorun yaşadınız mı ?