ayse_varol Merhaba arkadaşlar pazartesi epidural sezeryan oldum. Otururken İyiym ama ayağa kalkar kalkmaz sağ tarafıma aşırı sancı geliyor dayanılacak gibi değil bu durumu yaşayan oldu mu. Doktoruma ulaşamadım.