agustosguzeli Hanımlar 5+4 yim bugün. kesemiz gözüktü çok şükür. Ama gebeliğe dair sadece bir karin ağrım kasikta kramplarım var(çok şiddetli değil sadece hissettiriyor) başka bir belirtim yok. Ne zaman ve nasıl belirti göstermeye başlayacağız
Meltemanneolsun Kişiye göre değişiyor belki hiç olmaz belirtin ki bu daha güzel mide bulantısı çok kotu çünkü ben benden geçtim. 6. Haftada basladi benim 7 haftaligim 1 haftadır saftim kaydi