Brgmde gece benimki çok nadir oynuyor gündüzleri oynuyor ama. Gece yatıp uyuma moduna geçince hele biraz tepinip direk sessizliğe bürünüyor. Artık ışık ve karanlık olayını anlıyorlarmış sanırım belki ondan mı kaynaklıdır bilemiyorum. Ben bebekleri hafife alamıyorum Vala anne karnında bile akılları fazlasıyla yerinde oluyor