Mavi_rella ayy çok saçmalıyorlar ya. Geçen bı düğüne bana da aynısıni bir kadın dedi. 33+0 im şuan. Karnın asagida erkenn doğacak çocuk dedi ama benm karnım hep asagidaydi. E 33 haftadır doğmadı, şimdi mi dogacak. Çocuk daha baş aşağı dönmemiş, kanala girmemiş benmki. Saçmalıyorlar.