Kızlar günaydın. 20.haftamın sonlarındayım ikizlerimle birlikte. Tetanoz aşısı için sağlık ocağından arayıp duruyorlar doktoruma danışmam lazım dedim. Doktoruma sorduğumdaysa yaptırmayacağız dedi çevremdeki herkes de yaptırdı, sezaryen olacağı kesin zaten. Doktoruma tekrar danışacağım gün içinde, neden yaptırmadığımıza dair o an sorgulamadım ama neden yaptırılmıyor bilgisi olan var mı bu konuda? İkiz gebelikle bir ilgisi var mıdır bilemedim