Aybukee1 Arkadaşlar merhaba ben 12+4 haftalık hamileyim ilk gebeliğim, geçen hafta idrar yolu enfeksiyonu geçirdim doktor antibiyotik verdi kullanmak zorunda kaldım idrar yanmam geçmişti şimdi idrar yanması tekrar başladı daha bir hafta oldu ilaç biteli. Bildiğiniz doğal çözümler var mı dut kurusu suyu öneriyorlar kullanan var mı aranızda 😔
minikbebegim06 Aybukee1 dut suyunun söktürücü etkisi var bence kullanmayın gebelikte bol su için iç çamaşırınızı sürekli değiştirin duştan sonra genital bölgeyi asla islak nemli bırakmayın eğer geçmezse yeniden hastaneye gidin
Seyuba Aybukee1 benim kesin çözümümdür , ayakların da çorap eksik olmayacak , aynı şekil de belin ve sırtında , asla üşütmemeye çalış, ve günde en az 2 lt su iç ama arka arkaya hemen enfeksiyonu bir iki idrara çıkmada atarsın
Aybukee1 minikbebegim06 tamamdır çok teşekkür ederim önerileriniz için ilk gebeliğim olduğu için çok tedirginim