Esayyy977 Selam kızlar günaydın çarşamba günü kan verdim 8 çıktı betam.İki testin ilk 10 dk fotografını koydum bugün ile arasında koyulaşma bariz belli değil mi betam artmıştır 🙏 pazartesi gel dedi doktor
prensesannesi-01 Esayyy977 kız bende şimdi test yaptım tek çizgi çıktı benim bat 12 yumurtlamanin 10. Günü sence erken mi yaptım olsa çıkar mıydı 😔
Esayyy977 prensesannesi-01 çatlatma iğnesi iğne günü saymazsak ilk test 14. Gün ikinci 16. Gün bugün adet tarihime göre yapmadım canım geçen ay 9 unda oldum ama
prensesannesi-01 Esayyy977 inseAllah sağlıkla ilerler canım o zmn biz testte çatlama gördükten 13 gün sonra yapsak daha net sonuç alırız
Esayyy977 Zarifokur inşallah ya insan korkuyor doktorda pazartesi gel dedi o güne kadar stresliyim biraz 🙃
prensesannesi-01 Esayyy977 bende umarım silik çıkar adet sancısı ağrım var belim çok ağrıyor bilmiyorum ya belirti mi yoksa adet mi olacam göreceğiz inseAllah