Belinay0922 yorumları şok içinde okudum millet bilmiyor ama akıl veriyor.. Hamileyken düşük riskiniz yoksa emzirmeye devam edebilirsiniz. Sütünüz zararlı okur, besleyici olmaz diyenlere inanmayın aşırı yanlış bilgi bu. Aksine sütünüz tekrar kolostruma döner yani çook yararlı..