Sabah 9da agrim basladi adet sancısı gibi bel ve karın ağrısı 3 saat devam edince hastaneye gittim nst baglandi sancı başlamış nidicard verdi doktor kullanmaya başladım 2 tane aldım tansiyon ilaciymis vücudumda halsizlik birazda çarpıntı yapıyor ağrım biraz hafifledi ama tam geçmedi bu şekilde olan var mı ayni ilacı kullanıp doğumu geciktiren bebeğim 1 hafta daha dursa karnımda içim daha rahat olacak 1 gün bile kıymetli anne karninda ☹️