kızlar 39+5 im 3 de bi sıcak akıntıyla uyandım tuvalete gittim oturduğumda bi şeyler aktı ama çiş değildi sonra bekledim dakikalar içinde iç çamaşırım ıslandı, değiştirdim. değiştirdiğim iç çamaşırım da biraz ıslandı yine tuvalete oturdum yine çiş gibi bi şeyler aktı ama çiş değil. sizce suyum mu geldi ilk gebeliğim anlamıyorum sızıntı şeklinde geliyor diyor bazıları çünkü şu an bir şey yok mesela