Alyynntkn ben pıt sesi falan duymadım ama 39+5 deyim ve 3 de bi akıntıyla uyandım kalktım iç çamaşırım ıslandı baya sonra tuvalete oturdum bi sıvı aktı iö çamaşırımı değiştirdim bu sefer daha az ıslandı ama yine ıslaklık var sonra yine tuvalete oturdum yine bi sıvı aktı çiş gibi ama çiş değildi şimdi bir şey yok sizce suyum mu gelmiştir ne yapmalıyım