MerveAbdula 41 hafta olduk tam bugün sancım başladı her 5 dakikada vuruyor tam 1 dakika sürüyor karnım çok kasılıyor hastaneye gitmem gerekiyor mu sabahı mi bekleyeyim bilemedim daha suyum gelmedi çünkü
Bebekk38 MerveAbdula hastane ne kadar uzaklıkta ama.. sancın çok kısa zaman içerisinde geliyor bence gidin hastaneye.. ben 2 tane normal doğum yaptım artık 5 dk ya düşünce hemen gittim ikisinde. Bunda da aynı şekilde olacak inşallah
aogoya MerveAbdula bende 5 dakikaya düşünce gitmiştim hastaneye bence vakti gelmiş sanki yavaştan hazırlanıp gidin sizde
Kbr12345 MerveAbdula Allah yardımcınız olsun inşallah bir avazda bebeğinize kavuşursunuz çektiğiniz ağrılar günahlarınızı kefaret olur aklınıza geldikçede bol bol dua edin ☺️ benimde az kaldı son 10 gün Allah güzel doğum yaşatsın hepimize inşallah
Hszgn1 MerveAbdula bebeğiniz kaç kilo? Bende 40a girdim ama kilosu fazla olduğu için bugün sezaryen olacağım
MerveAbdula Bebekk38 3.ye mi gebesiniz suyunuz gelmiş mıydı peki yoksa sancı olduğu için mi gitmistiniz hastaneye
aogoya MerveAbdula suyum gelmemişti onlar hastanede açtılar ama hastaneye gittiğimde 6cm açıklığım vardı
Bebekk38 MerveAbdula evet 3. Şimdi 39 haftalık olduk. İlk de sancıyla uyandım 2 saat içinde suyum geldi sonra sancım 5 dk ya düşünce gittim 2. De suyum gelmedi ama sancım başladı 5 dk ya düşünce gittim aynı şekil
aogoya MerveAbdula benimki biraz uzun sürdü suni sancı koydular 5-6 saat sonra açılmam oldu ama bebek inmiyordu meğersem yarım tur dolanmış kordonu sancıyı yükseltip bebeği çevirdiler çok profesyonel bir özel ebem vardı sonra doğurdum 12 saat sonra yatışımdan Her doğum kendime has tabi eltime de suni sancı bağladılar 1-2 saatte doğurdu
Feyzam199 MerveAbdula ben de 40. Haftamdayim 2. Gebeligim suan 5 dk da bir sanci geliyor cok kararsiz kaldim suan gitmek konusunda siz gittinizmi hastaneye
MerveAbdula Feyzam199 şuan gidiyorum benimde 5 dakkada bir geliyor ve fena canım yanıyor ağrısı fena vuruyor ondan gidiyorum
Annekuzusu066 MerveAbdula allah yardımcın olsunn bi avaz’da gelsin inşallah bebişin canım banada dua edersen sevinirim