Sans_seninle crescent___ hasta mı oldun bende regl olmadım diye stres yapıyorum test yapıyorum negatif ama regl olamıyorum
crescent___ Patito__ dün gece yaptım ama yaramadı tekrar yapayım, korkuyorum aslında gitmeli miyim hastaneye diye ihmal olmasından korkuyorum
Sans_seninle Artımed yaptım 5 adet filan silik çizgi çıktı sonra hep dediler yalacı pozitif çıkarıyor o marka dediler başka bir marka denedim tek çizgi çıktı
crescent___ Sans_seninle sanki 5 günde biraz erken gibi isterseniz birkaç gün daha bekleyip kan verin emin olmak için