Emine74 Doğumu başlatmak için yada hızlandırmak için yapılacak şeyler varmı ☺️ Uygulama son 3 diyo ve tık yok daha
aogoya Emine74 bendede son 4 lafta tık yok burda bekleyeyim 2. Doğumum olmasına rağmen hiç doğurmamışım gibi 😂
Songulsevk Emine74 plates topu üzerinde ritmik hafif zıplayabilirsiniz hurma kesinlikle işe yarıyor merdiven çıkın sık sık cinsel ilişki eşiniz yapabilirse perine masajı yani iki normal doğumumda da yaptım bunları açıkçası şimdi 3. Ye hamileyim☺️
Nazo_avlu Emine74 benımde aynı 2. Gebelıgım herkesde sıkıştırmaya basladı hadı dogurmadın mı dıye ıyıce stres yapıyorlar 42. Haftayı bulanlar felan varya oyle olmayız ınsaallah
Balyanaklikoalam Emine74 bol squat ada çayı hurma ve bebekle konuşma 😊 doktorumun tavsiyeleri bunlar birde merdiven çıkmak bol yürüyüş
aogoya Emine74 39+3 te doğumştu erkekti Şimdiki kız bu gün bi kaç defa sancım geldi gibi hissettim nişanım geldi bekliyorum ebem sıcak duş al dedi aldım gitti sancılar🥲🥹 artık doğurmak istiyorum çok yoruldumda
Emine74 aogoya nişanın gelmiş ne güzel inşallah güzel bi doğum olur sağlıkla kucağına alırsın.Bende hiç bişey yok daha sancıda yok
aogoya Emine74 çok fazla kafaya takınca olmuyor biraz sal cidden bebek hissediyor çünkü Sende inşallah sağlıcakla kucağına alırsın güzel bir doğumun olur güzel anılar biriktirirsin doğum muazzam bişey inşallah her saniyesini en güzel şekilde yaşarsın
Beryy Merhaba gebe okulunda karnımızı ve göğüs uclarini oksamak doğumu başlatacağını söylemişti ebe hanim
Emine74 aogoya çok teşekkür ederim amin 🤲🏻 Az önce koca bi ananası yedim ağzım yandı resmen 😁 son zamanlar ya eğer doğmazsa sezaryen olursa diye korkuyorum.İlk doğumum sezaryendi
aogoya Emine74 rabbim nasıl yazdıysa öyle olacak teslimiyet önemli bu konuda çok kafana takma haklısın aslında ama işte değil koca ananas ananas ağacı yutsan nafile aslında 😂😂😂