Zeynep6095 Hanımlar sütü biberonla verdim diyelim hepsini içemynce geri dolaba koyup tekrar ılıştrsam iki defa ılıştrmada bsey olyomu
ezooezz Zeynep6095 iki defa ısıtamazsınız. Dolaptan çıkarıp ısıttığımız yemeği geri dolaba koyamayız ki bozulur , süt de öyle bozulur.
myavocado Zeynep6095 iki kez isitilmiyor, isittiktan sonra kalan malesef atılacak o yüzden az az ısıtıp içtikçe tekrar isitiyorum ben