Melove şöyle ilk doğum olduğu için kendi sancım gelmemişti. 40+5 te doktoruö profesördü, gel doğumu başlatalım dedi. Sabah dokuzda yatışım yapıldı serumla vermeye başladılar suni sancıyı hemen hissetmedim sancı hafif hafif başladı saat 4 gibi suyum patladı kendiliğinden. Açılmam yavaş ilerliyordu. Ama doktorum demişti zaten ilk doğum uzun sürebilir diye. Suyum patladıktan sonra sancılarımın acısı biraz arttı. 4 cm oldu açılmam ben hemen istedim epidural. O sancıyı çekerken onun acısını hissetmedim bile ben o kadar söyliyim sırtına iğne yapıyolar hissi sadece. Ama benim açılmamı hızlandırdı. Herkeste etkisi farklıymış. Sancılarım dindi ve sadece hafif kasılmalar hissettim tam açılma olana kadar canım. Çok rahat bişey. Sadece doğum anında ıkınma hissini biraz azaltıyo uyuşm olduğu için onun dışında çok rahat bişey bence. İkinciye hamileyim yine istiyorum.