Hasret_55 Siz bence randevunuz yakınsa mutlaka sorun değilse de yine de danışın, bence de arkadaşların söylediği gibi idrar kaçırma ama neden riske edesiniz değil mi? Huzursuz olmaktansa pinpirik iyidir sanki 😅 bende 27+2 oldum ve ilk kez az önce hapşururken kaçırıverdim biraz ve dediğiniz gibi soğuktu öyle sıcak değildi, mühim olan aralıklı veya sürekli olarak su gelişi olması bence ama dediğim gibi içinize sinmiyorsa mutlaka doktorunuza danışın 🙏🏻