Yarenn24 vajinal doğumda ilk 24 saat yıkanmaması önerilir çünkü bebek vajina dan geçerken ordaki sıvı bebeğe geçer ve o sıvı bebek bağışıklığını güçlendirir ben iki bebeğim de de göbek bağı düşene kadar yıkamadım göbek bağı düşünce 1 gün bekledim ve sonra yıkadım💕