Sudenaz_07 sezaryen doğum yaptım ilk gün kanamam fazlaydı sadece ped koymuştum ondan geceliğime ve yatağıma kadar geçmişti sonra hemen depeend aldım ve ilk birkaç gün gerçekten çok iyi oldu sızma bulaşma vs hiç olması çok rahat ettim o yüzden bu gebeliğimde de ilk aldıklarım arasında tabiki şart değil ama isterseniz yine de 1 paket alın zaten o bile fazla geliyor yanınızda bulunsun kanamanız çok aşırı olursa kurtarıcınız olur