Dilek_tnn Yamacefe amin çok teşekkür ederim ama erken gebelik testi aldım bişey çıkmadı çok umutluydum
Patito__ Dilek_tnn evet var cnm ama farkli bir testlede yapin cunku dha yeni bundn dha koyu cikti kostum kan verdm 1.55 cikti Maalesef bazen trstler yabiltiyr ikinciyi yapmak sart.
Flzak Dilek_tnn bu arada arkadaşımın 3 testide negatifti kan pozitifti o yüzden regl olmazsanız kan verin
Flzak Benim ilkinde regl olcağım gün yaptım ve direk 2 çizgi beliegindi ama ikincide regle 3 gün kala yaptım baya silikti betam 47 çıkmıitı yarın regfl olmazsan kan ver en net öyle anlarsın
Flzak Dilek_tnn umudunuzu bıraktığınız da genellijle olur çevremde deneyipte aman olmuyor napayım diyen herkes o ay hamile kaldı inşallah allah gönlünğze göre versin