Nurtanesi89 merhaba bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah. Son ameliyatınızda farklı bir yöntem kullanıldı mı yani yapışıklık nasıl tekrar etmedi anlamında soruyorum. Ben de yapışıklık için ameliyat oldum jel kullanılar şu an regl oldum ama kanamam az. Benim normalde de kanamam az oluyordu ama yapışıklık varken miktar olarak artmıştı gün olarak 2 gün daha az oluyordu normalden. Tedirgin oldum acaba normale mi döndüm ya da işlem sonrası düzen oturmadığı için falan mı miktar az diye düşünüyorum