Merhaba kızlar, son adet tarihim 16-10-2024 idi hesaba göre 7+1 hamile olmam gerekiyor ama bugün ultrasonda 5+2 çıktı. Sadece karnımdan bakıldı. Kese gözüktü sadece. Herhangi kanamam ağrım vs yok. Doktor 2 hafta sonra gel dedi, kanaman olursa hemen haber et söyledi.
Yurtdışında yaşıyorum başka hastaneye gitme şansımda yok, burda asla bakmıyolar. Ya 2 hafta sonra bebek + kalp atışı görürsün dedi ya da düşük yaparsın dedi. Ayni durumu yaşayan var mi?