aysebaday61 İyi geceler kızlar 2023 de buralardaydım kızım 14 aylık ve ben yine burdayım hamileyim çok değişik duygular içindeyim ilk bebeğimde çok uğraşmıştım bu kaza ile oldu napıcam aralarında az yaş farkı olan varmı
Elzemm_ aysebaday61 hayırlı olsun öncelikle benim kızımla 2.5yqsinda olacak dogdugun buda 37 haftalık şuan
Roza76 aysebaday61 hayırlı olsun öncelikle bende aynı durumdayım oğlum 14 aylık tekrardan hamileyim biraz beklenmedik oldu ama yine de tekrardan anneliği yaşamak ve oğlumun yalnız büyümeyecek olması düşüncesi iyi düşündürüyor insanı
Babyluv aysebaday61 benim yakın arkadaşım üç aylık kızı varken tekrar hamile kaldı yarın doğumu var ama halledersiniz stres yapmayın Allah güç verir
Elzemm_ aysebaday61 hayır 2 yaşında kestim hamileliğini bıraktıktqn hemen sonra öğrendim çok güzel denk geldi tuvalet e de alistirdm şükür
aysebaday61 Roza76 5 haftalık benimde bu 9 ayda bebişlerle bol bol aktivite yapmak lazım diğerleri doğunca bir süre aksayabilir 😥
Roza76 aysebaday61 şimdi bile bazen yetişemiyoruz korkmayın o yüzden belki de kızınıza bir kardeş çok iyi gelecek güzel düşünmek daha iyi durumu kabullenmek için
Elzemm_ aysebaday61 benimki de düşkün hala açıp sever kardeşim doğunca o birini ben birini emerim diyor nasıl bir aşk sa
bengonca Sizinle aynı dönem hamileydik. 😂😂 benim de ikiz kızlarım doğdu. 16 aralıkta 14 aylık olacaklar. Bende yanlışlıkla yine hamileyim 😂😂