Merhaba, bir şey öğrenmek istiyorum başına gelen var mı acaba. Çikolata kistlerim var 2 yumurtalıkta da, ve polikistik overim var acaba adetin 3. Günü yumurta geliştirici klomen vs başlanamaz mı? Kist varken bu ilaç kisti de büyütüyo diye duymuştum hiç yaşayan var mı