Sevcan2839
Benimde aynı ya benimde 3 gün gecikti pazartesiye kadar beklemek istiyorum inşallah olumlu sonuç olur adetim 1 hafta kala bel ağrısı ve kasik ağrısı cekiyordum şimdi de bel altından ağrı var böyle belirtiler yaşayan var mı
Sanki sürekli birsey akıyor gibi hissediyorum bakıyorum akıntı var hep